Monday 27 November 2017

60 Sekunder Binære Alternativer Strategi Det Verk


Binære alternativer Strategier - 60 sekunders binære alternativer En av de største fordelene med binære alternativer er at handelsmenn har mulighet til å samle høy per prosent i løpet av kort tid. Dette er hovedårsaken til slike høye alternativer. 60 sekunders binære opsjonsstrategi virker virkelig, takket være meget kortvarig handelsmetode. I tilfelle med denne bestemte strategien, kommer alt til utløps tid i tråd med hvilken kontraktsvirksomhet skjer. Strategi for 60 sekunder Alternativer Utløpsperioden for slike kontrakter er bare 60 sekunder (1 minutt). Sammenlignet med 60 sekunders binære opsjonshandelstrategi har langsiktige kontrakter de samme hoved - og grunnprinsippene. Til tross for dette har kort tidsperiode markert sitt avtrykk på handelsmetoden. Det er veldig viktig og nødvendig å ha en god og vinnende strategi ved hjelp av hvilken det ville være enkelt å bestemme potensiell og kommende bevegelse av optionsrsquo-prisene. 60 sekunder binære alternativer dukket opp på vestsiden. I dag er alle fordelene høyt verdsatt av handelsmenn over hele verden. Dette finansielle instrumentet kan bringe 100 fortjeneste, selvfølgelig hvis alt blir vurdert nøyaktig, nøye og i detalj. En ekstra pluss eller karakteristisk funksjon er ndash fravær av grenser. De samme fordelene har også Turtle trading strategi som er ganske populær blant handelsmenn. 13101310 13109 høy fortjeneste 13109 det er ikke nødvendig å forutsi prisbevegelsen i lengre tid, for eksempel: en time, en dag osv. 13109 stort antall handler (innen 1 time handlende har sjansen til å gjøre 60 handler) 13109 Fravær av ulike tilleggsprovisjoner samt tendenser til å redusere fortjenesten 13109 bredt spekter av handelsplattformer og instrumenter 13109 Vanligvis i løpet av fem timers handelsprosess kan handelsmenn gjøre 5 handler i henhold til 1 time-alternativer. Mens det handler om kortsiktige alternativer, blir det mulig å foreta om lag 60 bransjer ved å bare bruke 60 sekunders binære opsjonsstrategi som virker 13109 forhandlere tilbys alle tilgjengelige eiendeler og en rekke lønnsomme forhold 1310 13101310Nå, velkjente alle profesjonelle, bør handelsmenn bare velge Det beste meglerfirmaet vurderer sine egne individuelle behov og forventninger. På samme måte bør eiendeler velges (vurderer det høyeste volatilitetsnivået). Martingale-strategi på 60 sekunder Binær alternativer Konseptet med Martingale-strategien er veldig enkelt og vil være klart selv for begynnende handlende ndash hvis alternativet er tap-making, så øker en handler innsatsen med sikte på å dekke de tidligere tapene. Så snart alternativet begynner å bringe fortjeneste, bør handelsmann gjøre neste innsats minimum igjen. Mest pålitelige 60 sekunders strategi Onsdag 7 mai 2014 av Tim Lanoue Jeg har sett stor interesse for de originale binære alternativene 60 sekunder strategi, så jeg føler behovet for å fortsette å mate dere mer kortsiktige handelsstrategier. Som du kan gjette fra tittelen, kommer dette til å bli en 60 sekunders handelsstrategi, og det er en jeg nylig kom opp med. Jeg har prøvd det ut i det siste, og så langt ut av 750 handler har jeg hatt 77 penger, noe som er ganske bra. Nedenfor diskuterer jeg alt du trenger for å bruke denne strategien på egen hånd. Det som gjør denne strategien bra for nybegynnere, er alt du trenger, er en indikator, du trenger ikke en mengde indikatorer som potensielt kan skyte opp kartleggingsløsningen. Den eneste indikatoren vi trenger er MACD (glidende gjennomsnittlig konvergensdivergens) indikator. Hovedfunksjonen til MACD-indikatoren er å måle momentum som er knyttet til trender. På bildet nedenfor kan du se hvordan vi bare plasserer handler når vi har kortsiktige trender som utviklet fart. Slik bruker du 60 sekunders strategi Signaliseringsprosessen med denne strategien er veldig enkel og krever kun to trinn. Det første trinnet er at vi trenger vår blå MACD-linje for å berøre eller krysse gjennom vår hvite MACD-linje, dette er signalprosessen. For å bekrefte dette sørger vi for at det er et lys som korrelerer med retningen til den blå linjen. Så hvis vår blå MACD-linje krysser vår hvite MACD-linje oppover, plasserer vi en CALL-handel hvis vi har et bullish lys over det, og omvendt for PUT-bransjer. Anbefalte tidsrammer, utløpsfrekvenser, handelstider Når du ser aktiva, liker jeg å ha det på en engangsramme siden dette er en binær alternativer 60 sekunders strategi. Anbefalte utløpstidspunkter når du bruker denne strategien, vil være 30, 60 og 120 sekunder, det fungerer bra alle disse utløpstidene. I tillegg handler jeg, når jeg bruker denne handelsstrategien, i handelstiderne i New York. Slik endrer du innstillinger på indikatorer på freestockcharts For å endre innstillingene til denne indikatoren til innstillingene som jeg har på diagrammet mitt, må du først legge til indikatoren som kan bli funnet ved å legge til indikator. Når du klikker på det, blar du ned til du ser MACD og klikker på den. For å endre innstillingene nå går du til eksponentiell glidende gjennomsnitt og venstre klikker på det, velg rediger og endre det til en periode på 3. Nå går og venstre klikker du på MACD i boksen og klikker på rediger. Bytt kort til 9 og lang til 20, og du er helt klar. Endre indikatorinnstillinger er relativt enkle og vil være noe du vil gjøre ofte, så det ville ikke være en dårlig ide å få bruk for å endre disse innstillingene og tilpasse disse strategiene slik at de er perfekte for deg. Som alltid forhandlere, hvis du har noen spørsmål eller kommentarer, vær så snill å la dem være under 27 tanker på ldquoMost Pålitelig 60 sekunder Strategyrdquo HI Tim, tidligere opp denne listen sa du 82208221trading 60 sekunder og bruker denne handelsstrategien Jeg venter vanligvis ikke på stearinlys for å lukke fordi når det gjelder handel på kort sikt, skjer alt så fort.82218221 På hvilket tidspunkt går du inn i en 60sec-handel. Mange takk Prøv å handle dette på USDJPY valutapar opsjonene fredag ​​fra 3-4 p. m. Østlig. Det fungerte bra min første prøve ut av boksen. Vunnet 4 av 6 handler. Vil prøve denne mandagen i morgenmøtet, 9-12:00 NY tid. Elsker indikatoren i MT4. It8217 er veldig lett å se når de små stolpene stikker over eller under det langsomme glidende gjennomsnittet. Hei Antonioni, I MT4 gå til Navigator vinduet og klikk MACD under indikatorer. Den grå tilpassede indikatorboksen åpnes. Klikk på Inputs-fanen. Marker verdivinjen ved siden av Fast EMA Periode og bytt den til 9. Deretter Marker verdien ved siden av Slow EMA Periode og bytt den til 20. Dermed markiserer du verdivinjen ved siden av Signal SMA Periode og bytter den til 3. Fast EMA vises som stenger i stedet for en linje, men når de små stolpene ligger over den langsomme EMA-linjen, er det et bullish signal, og når den langsomme EMA-linjen krysser over de små stengene, er det et bearish signal samme som de to linjene i Free Stock Charts . Håper dette hjelper. Dette er en veldig nyttig indikator. Jeg tror det kan til og med hjelpe med Novice 10 minutters strategi. Vil prøve det i morgen. Takk for at du sendte inn denne artikkelen. Tim Lanoue sier: Når du legger til MACD-indikatoren, blir eksponentielt flyttende gjennomsnitt automatisk lagt til i kartleggingsløsningen. På den måten må du ikke bekymre deg om å gå tilbake og redigere noe. Nå for å endre de korte og lange perioder av MACD-indikatoren, klikker du bare venstre over indikatornavnet, når du velger Rediger. Du bør se to bokser i midten som sier kort og lang sammen med noen andre ting. Endre perioder på kort og lang tid til 9 og 20, og du vil være klar til å gå. Hvis du har flere spørsmål, vær så snill å poste en annen kommentar eller send meg en epost på: lanouet92gmail Takk for din tid, og jeg håper dette hjelper deg ut Richard Thompson sier: Jeg har forsøkt å finne ut hvordan du stiller kort til 9 og den lange til 20 på hva som helst er eksponentielt glidende gjennomsnitt er den blå eller den hvite. Jeg kan ikke finne noen ting som sier eksponentiell flytte gjennomsnittlig noe der på gratis lager charts. I en newbe. Jeg var fin opp til linjen (nå gå og venstre klikk på MACD i boksen og klikk på rediger. Endre kort til 9 og lang til 20 og du er helt innstilt). Jeg har vondt i hodet og prøver å finne ut dette. Jeg beklager, men det forvirret meg. Emily Jones sier: Jeg har et spørsmål til Michael I8217ve sett tonnevis av anbefalinger på mange nettsteder angående din bilforhandler. Jeg er klar til å begynne å handle med deg Også det er sant at hvis jeg registrerer meg hos din bilforhandler, vil jeg også få dine manuelle signaler gratis. Kan du også tilby 60 sekunder signaler Takk så mye jeg er klar til å registrere deg med deg så snart du svarer Hei Emily, Takk for at du droppet av. Min Auto Trader får mye god tilbakemelding, og du kan også bli med min manuelle signaler gruppefri. Jeg don8217t leverer 60 sekunder signaler, it8217s utfordrende, spesielt med auto trading. Du kan registrere deg via MikesAutoTrader og så snart du er ferdig med registreringen, kan du sende meg en e-post på tradingbinaryonlinegmail, og jeg vil også legge deg til min Manual Signals Group uten ytterligere meglerregistrering eller noen form for gratis, it8217s helt gratis. For å bli med i min bilforhandler krever jeg en donasjon til en veldedighetsorganisasjon du bestemmer, men det er ikke lenger obligatorisk. Du kan bli med gratis med en av de synkroniserte meglerne. Jeg kan også sende deg en rask guide til hvordan du registrerer og handler med AT-en hvis du er interseted. Takk for kommentar og skål til et vellykket nytt år Mike Tim Lanoue sier: Gode spørsmål gutta Boyd: Hvis du vil ha en form for bekreftelse, kan du vente på lyset lukkes, men når jeg handler 60 sekunder og bruker dette handelsstrategi Jeg venter vanligvis ikke på lyset for å lukke fordi når det gjelder handel på kort sikt, skjer alt så fort. Nick: Vi bruker et eksponentielt glidende gjennomsnitt som er satt til en tidsperiode på 3. Lykke til med handelsmenn og ha en flott ferie1-minutters (60 sekunders) binær opsjonsstrategi: 14 av 18 vinner Normalt handler jeg ikke 1-minutters alternativer først og fremst fordi utbetalingen er relativt dårlig (70). Det er også vanskeligere å være like nøyaktig med disse handler som de 15 minutters handler, på grunn av det iboende støynivået på 1-minutters diagrammet, etter min mening. Med andre ord, når du handler 60 sekunders alternativer fra 1-minutters diagrammet, håndterer du en svært liten mengde prisdata som er innkapslet i hvert lysestake, og ett minutt av prisaktivitet er relativt ubetydelig i det store ordningen av ting. Når det er sagt, tror jeg at det er fullt mulig å foreta gode handelsbeslutninger om hva som kan skje med prisbevegelsen i neste minutt. Grunnleggende 60 Second Strategy Min grunnleggende strategi mot 60 sekunders alternativer går som følger: 1. Finn støtte og motstandsnivåer i markedet der kortsiktige studs kan bli hatt. Pivotspoeng og Fibonacci retracement nivåer kan være spesielt nyttige, akkurat som de er på andre tidsrammer mens du handler langsiktige instrumenter. 2. Ta handel oppsett på første touch av nivået. Når du har tradinginstrumenter som har et høyt nivå av støy som er inneboende i det endelige handelsresultatet (som 60 sekunders alternativer), tror jeg at å ta et høyere volum av handler faktisk kan spille til din fordel. For de som ikke er kjent med måten jeg vanligvis handler 15 minutters utløp fra 5-minutters diagrammet, ser jeg normalt etter en første avvisning av et prisnivå jeg allerede har merket på forhånd. Hvis det avviser nivået, bidrar dette til å ytterligere validere robustheten av prisnivået og jeg vil se for å komme inn på den påfølgende berøring. Forventet fører dette til et lavere volum av handler tatt i bytte for høyere nøyaktighetsoppsett. 60 andre handler fører til høyere handelsvolum Men siden den inneboende støyen i hver 60-sekunders handel er så stor til å begynne med, tror jeg at handel med høyere volum faktisk kan fungere som en fordel ved at det bidrar til å jevne ut nøyaktighetsfluktuasjonene som kommer ved handel med slike kortsiktige instrumenter. For å gi en baseball-analogi, kan en hitter som normalt opprettholder et batting gjennomsnitt på .300 (det vil si at han gjør det på base med treff på tre av ti ti-bats). 100. På den annen side, i det samme spekteret, kan han treffe .450. Men i løpet av en 100-spill sesong, forventet it8217 at med nok at-flaggermus, vil hans sanne ferdighetsnivå med hensyn til å treffe nøyaktig avsløres. It8217 er en regresjon til den gjennomsnittlige typen konsept. Som sådan, hvis du har handlet 60 sekunders alternativer og bare tar 1-2 handler i en 4-timers økt (det vil si å være super konservativ), er det sannsynlig at du skal vente veldig lenge før ditt sanne ferdighetsnivå i denne formen av handel avsløres for din oppmerksomhet. Du kan ikke engang ha en effektiv strategisk tilnærming til 1-minutters alternativer, og det ville være uheldig hvis du gikk over en måned med å handle dette instrumentet før du begynner å innse at det er tilfelle når fortjenestekurven din (eller ITM-prosent) begynner å ta den riktige formen. Når det er sagt, overstyrer du ikke ved å ta oppsett som faktisk er der. Det er langt verre enn å velge å handle i det hele tatt. 3. Don8217t handler blindt alle berøringer av støtte og motstand. Fortsett å vurdere prishandlinger (for eksempel lysestaker og formasjoner), trendretning, momentum og ting av den naturen som kommer med personlig eksponering for hvordan markeder av interesse påvirker deg og fremmer din handelsutdanning for å bli bedre. Men uten videre vil jeg vise deg alle mine 60-sekunders handler fra mandag og jeg hvordan jeg legger alt i praksis. For å unngå forvirring vil jeg kort beskrive hver handel i henhold til nummeret som er tildelt det i de nedenstående skjermbilder. Handelshistorie Bruke 1 minutts utløp 1: 1.32817 hadde vært høy om morgenen og dannet et område med motstand. Ved første re-touch på 1.32817 tok jeg et put-alternativ på 1:54 stearinlyset. Denne handelen vant. 2: I likhet med den første handelen tok jeg et put-alternativ på re-touch på 1.32817. Denne handelen vant også. 3: En tredje put-opsjon på 1.32817. Denne handelen gikk tapt, da prisen gikk over mitt nivå og dannet en ny daglig høyde. 4: Pris dannet en nyere lav på 1,32715, retraced opp til 1,32761, før kommer tilbake ned. Jeg tok et anropsalternativ på re-touch på 1.32715 og denne handel vant. 5: I utgangspunktet samme handel som den forrige. Prisen holdt ganske bra på 1,32715, så jeg tok et påfølgende anropsalternativ og vant denne handelen. På 2:26 stearinlys, prisen gjorde sin trekk tilbake til 1.32761 motstandsnivå. På et normalt trekk ville jeg ta et put-alternativ der, men momentet var sterkt på 2: 26-lyset (nesten seks pips), så jeg unngikk handelen. 6: Flere putalternativene ble nesten opprettet på 1,32761-nivået, men ingen materialiserte seg på nivået. Så min neste handel var enda et anropsalternativ nede i nærheten hvor jeg hadde tatt anropsalternativer i løpet av de to foregående handlerne mine. Men siden 1.32715 hadde vært litt brudd før, bestemte jeg meg for å i stedet ta et anropsalternativ på 1,32710 i stedet. Jeg følte at dette var et sikrere trekk da bare halvpipet kan være avgjørende for å avgjøre om en 60-sekunders handel er vunnet eller tapt. Denne handelen vant. 7: Sett opsjonen tilbake på 1.32761 motstandsnivå. Denne handelen vant. 8: Ring alternativet ned på 1.32710 (hvor 6 ble tatt). Denne handelen vant. Men øyeblikket etter at handelen gikk ut i penger, brøt markedet under 1.32710 og dannet en nyere lav på 1,32655. 9: Denne handelen var et put-alternativ på 1,32710, ved å bruke konseptet om at gammel støtte kan bli til ny motstand. Ikke desto mindre vinner denne handelen ikke ettersom prisen fortsatte å klatre tilbake til sin tidligere handel. 10: Jeg bestemte meg for å ta et put-alternativ ved å trykke på 1.32817, som var det nivået jeg tok mine første handler på dagen. Denne handelen kan virke litt forvirrende først, gitt en ny høyde for dagen hadde blitt etablert, og at momentet var oppover. Men ved å bare se på stearinlyset virket det at prisen var i ferd med å falle litt. Det var også på vei inn i et område med nylig motstand, så når den slo 1,32817, tok jeg put-alternativet og handelen fungerte. 11: Et annet alternativ på 1.32817. Denne handelen vant. 12: For denne handel kom dagens høyeste dag på 2: 13-lyset til spill 1.32839. Jeg hadde tenkt å ta et put-alternativ på dette nivået på 3:22 stearinlys, men prisen gikk gjennom den raskt og lukket. Og så i kanskje 10-15 sekunder ble min prismengde forsinket, og da det ble tilkoblet, var det over et pip over min planlagte oppføring. Så jeg var glad for at jeg savnet den handelen, som en som ville ha mistet. Jeg ender opp med å bruke 1.32839-nivået på et anropsalternativ, men da den tidligere motstanden kan bli til ny støtte. Denne handelen vant. 13: 1,32892 var nå for tiden høy for dagen og hadde dannet et nylig motstandsnivå. Jeg tok et put-alternativ på berøring av nivået. Denne handelen vant. 14: I likhet med 12 brukte jeg 1.32839 som støtte igjen, og det ga en vinnende handel. 15: Nok en gang brukte jeg dagens dagens høyde på 1,32892 som et motstandsnivå for å ta et put-alternativ. Men prisen busted gjennom og denne handel mistet. 16: Et annet femten minutter passert før jeg klarte å ta et nytt handelsoppsett. Denne gangen brukte jeg 1.32892 som et støttenivå (gammel motstand som ble til ny støtte) for å ta et anropsalternativ. Denne handelen var trolig min favoritt oppsett av dagen og ble hjulpet av at trenden var oppe. Det viste seg å være en vinner. 17: For put alternativer på dette tidspunktet, hadde jeg et øye mot 1.32983 (den nye høyden for dagen), men pris konsolidert to ganger på 1.32971 nivået danner en linje av motstand. Så jeg bestemte meg for å ta et sett med et trykk på 1.32971 på 4:28 stearinlys. Denne handelen viste seg å være en fin fire-pip-vinner. 18: Min siste handel på dagen var et anropsalternativ tilbake på 1.32839, hvor jeg tok samme oppsett for 12 og 14. Dette var en annen god fire-pip-vinner. Etter det ventet jeg at prisen skulle komme opp og se om 1,32892 ville fungere som motstand, men det rørte aldri. Også, jeg følte meg litt trøtt av dette punktet og bestemte meg for å ringe det slutter for dagen. Konklusjoner om denne strategien Samlet sett gjorde jeg ganske bra for min første dag handel 60 sekunders alternativer, går 1418 ITM. Men generelt har jeg tro på min strategi for å forutsi fremtidig markedsretning med et rimelig nivå av nøyaktighet, og min evne til å bruke den til noe marked eller tidsramme. Jeg likte også å leke rundt med 1-minutters alternativer, da det var en ny opplevelse, og jeg ville definitivt vurdere å legge til flere 60 sekunders opsjonsdager i min diett i fremtiden. Hvor handler jeg

No comments:

Post a Comment